Och nu är det snö fortfarande

 
SUPER FARMORS BLOGG . 
VECKA 28
ONSDAG 161130
Andreas & Anders 
GRATTIS  
 
Alla i min släkt som heter Anders
grattis
 
DAGENS CITAT 
 
STÄRK VÄNSKAPSBANDEN
 
Om du har en tendens att ta ditt arbete eller dina
förpliktelser på allt för stort allvar, så bör du 
tänka på att det man oftast ångrar på
dödsbädden handlar om försummade
relationer, inte om oavslutade
affärer.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG . 
 
Gubben väckte mig och jag vill sova lite till,
Det skulle vara skönt. Att vara sjukskriven och
gå upp tidigt, vem skulle göra det för mig??
 
Men fixar frukosten är först på mig
agenda i dag, så jag kan starta dagen.
Njuter en stunda av den för att sen få ett 
telefonsamtal som slutar med en irriterad
dotter.
 
Hon behöver min hjälp med en liten trött seg kille.
Jag hjälper gärna henne, men jag lova att köra flickor i dag.
Jag kan ta Linus efter åtta men inte före. Så ringer dom
från dagis kan jag hämta.
 
Ibland känner jag att jag inte räcker till,
Jag menar jag tror alla vill ha en bit av mig
och då är det samtidigt, men det fungerar inte.
Jag kan bara vara på ett ställe.
 
Nämen lite koll på nyheter då,
jag tror dock att det inte är så upphetsande.
Min dag är i alla fall på G så jag bara hänger på.
 
Sätter mig och kollar Arrow, är nu inne på säsong 4 avsnitt 4,
känns bra att vara på spåret igen. Jag gillar ju den serien.
Nu händer det mycket.
 
Kiropraktorn Mathias tar sig an min rygg och ben.
Det är bara att köra på han gör ett bra jobb och allt lättar
allt med. Så nästa onsdag igen.
 
Ja men då är det bara att hämta Joline, hon skall ju hem med mig 
i dag, Johanna skall ta bussen och två är hemma.
Jag tror att det inte var så allvarligt med Amanda
men man vet inte när det gäller barn.
 
Väl hemma är det full rulle och jag är redigt trött,
skall börja värma på maten vid 17 tiden så det blir korvsoppa.
Den ser god ut och det är den berömda så den hoppas jag på.
Kommer på spisen senare.
 
Nu är det kaffe:)
 
Nu är det middag och vi har ett gäng att servera mat till.
En utsökt korvsoppa blev det, smaka så gott.
Ukki kom sent och får äta själv.
Jacsson kom över och lekte
med barnen.
 
Jag for och handla det var lite mjölk, bröd, skinka,
kalender och tvättmedel. Sen for jag ner till brinken för
att hämta min jacka och ta en fika med dotter.
 
Väl hemma igen blir det TV och slappa i soffan.
Jag gör kväll och tycker att det är dags att sova.
 
Ha en bra kväll
sov gott. 
 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0