Arbets helg framför mig



Till bra familjehem
För att det finns människor
som verkligen vill hjälpa ett barn.




Fredag den 23 mars
Tvättstugan 7.00
Läkarbesök 8.30
hämta i tvättstugan 9.30
Eventuellt träffa Anneli 11.30
Till jobbet 12.45 börjar 13.00
slutar jobba 21.00
Hem till Tumba 21.30



Detta är en dag utan krusiduller,
Vi får väl se då om det flyter på så som jag har planerat.
Det blir säkert massa annat också.



På lördag vet jag att det händer annat än bara jobb 8 - 17
Jag och gubben ska på middag på Gladö
Så det kommer att vara trevligt, mer om det efter helgen.
Lite bilder då kanske.



Söndag ett kvälls pass.
Detta är hela helgen i lilla nötskalet.
Vad som kommer mer återstår att se.



Då har vi första ändringen innan jag ens hinner lägga ut detta.
Ingen läkare i dag, sjukfall, attan jag som skulle få svar på vissa prover.
Ja ja det blir nog om 14 dagar då. Hatar och vänta, det är ju inget akut fel då för
annars hade hon bet en annan läkare prata med mig eller?

Då kan jag i lugnans ro fixa färdigt i tvättstugan för att åka till Huddinge senare.
Allt gott till slut.

Slut i rutan.






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0