Helg med barnbarn

Dagens ros

Mina älskade barnbarn.

 

Nu är det äntligen min helg med barnbarn.
Jag längtar efter dessa helger så det nästan gör ont.
Oftast jobbar jag när barnen är samlade hos sonen.
Men i bland har jag en lång helg när dom är hos honom och
jag kan hitta på en massa skoj då.



Lördag:
Junibacken med två söta flickor.
Mycket skoj inne på detta hus, sagorna hopar sig.
Det är så kul att se allt dom har ställt i ordning.
Sago tåget är nog mitt personliga val här radas sagor upp på löpande band.



Teaterföreställningen
Findus & Pettson

Sångstund
Många bra barn visor

Sagostund
Om ett rött äpple

Sago tåget
Många bra sagor; Bröderna Lejonhjärta, Ronja, Karlsson på taket,
Nils Karlsson pyssling, Emil, Madicken mm

 

Massa lek där emellan.
Här är lite kort

    

 

Ari kom och hämtade oss, vi var trötta och flickorna somna i bilen.
Tog ett skrovmål på Donken.
Hem och slappa lite.



Ser ut att det vara en bra dag.



Söndag, liten sovmorgon kom upp vid 06.15.
Tog frulle, flickorna vakna vid 08.30.
Var nöjda, åt frukost och börja höra sig för vad vi skulle göra i dag.
Efter lunchen tog vi bussen till Lek slottet.
Där jag träffa två fina barnbarn till.

Några bilder

 

 


En så härlig dag.



Kram ungar
ni är suveräna.
Farmor
Älskar er.



Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0