Tjolahopp

Dagens ros

Nea
Tack för hjälpen



Jaha en ledig måndag.
Det är verkligen något ovanligt.
Jag jobbar oftast kvälls pass på måndagar.
Jag har en måndag på fem veckor som jag
jobbar dag annars som sagt kväll pass.
Men i dag är jag ledig, jag bör infinna mig på jobbet
i morgon för att stötta de som behöver min hjälp
i dokumentationen och sen har vi granskning från
kommunen.
Hoppas dom bli nöjda med vår dokumentation kunskap.
Vi är så duktiga på Rosendal,



HURRA FÖR OSS PÅ ROSENDAL



Så det känns lite konstigt att ha tvättstugan nu kl: 10.00.
Jag som alltid rusar i tvättstugan på morgonen kl: 07.00.f
Jag ska bli bjuden på god lunch av gubben.
Och vi ska väl ta en tripp till affären sen.



Ett afro dans pass har jag bokat i kväll, innan lite gå band.
Det ska bli kul, hoppas det är ösa på dansen.
Tar med Saga nästa gång.
En simtur också hoppas jag, skönt at sträcka på muskler i
varmt vatten.


Så ser denna måndag ut i korthet,
 
Vecka 11
Måndagen den 12 mars
2012

Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0