Veckan lider mot en helg

Dagens ros



Saga
För att hon har
grejat godkänt i
matte i dag.
Grattis Saga.





Man har tusen saker i huvudet som måste fixas.
Jag vet ibland inte hur jag ska hinna med.
Jag försöker att låta bli ta åt mig så många saker.



Men ta i morgon, Jag har tvättstugan 14.00,
bra men då måste jag hjälpa mamma med massa saker.
Ny bank, autogiro och fixa lunch i centrum till henne.
Färdtjänst hit och dit.



En gubbe som blir grinig om han måste köra mig.
fan vad sjukt.
Sen är pluggandet efter till tusen.
Har inte gjort ett skit. Måste ju ha vissa saker
klara innan maj månad.
Och hur ska det hinnas??
Några semester dagar vore ganska bra tror jag.



Jag hur går det för lilla Tindra i skolan då?
Jag ska nog hör mig för lite med sonen.
Resultat:
Små problem, koncentrations problem.
Hoppas lilla tösen orkar kämpa ända fram.
Jag kommer att stötta henne till tusen.


Har en arbetshelg framför mig, kommer att vara kul
då min arbetskollega Anneli jobbar också.
Då ser jag fram emot en trevlig helg.

Många som läser denna blogg är säkert ledig så
ni ska ha en mysig helg.

Slut i rutan





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0