Solsken

 

Vår solen lyser på en halvklar himmel, och det känns bara bra.

Jag känner värmen mot min kind och vet att sommaren kommer snart.

Jag vill att allt runt mig ska sira i alla färger.

Men det dröjer nog någon vecka till.

Jag vet i alla fall att det är på väg mot varmare dagar.

Vi ska väl hoppas på en underbar varm sommar med mycket sol och bad.

Jag har inga stora förväntningar på sommaren, vill bara att den ska vara varm och solig.

Har jag tur på min semester som kommer att vara i hela fyra veckor,

så lyser solen som den gör när det är som bäst.

Det vet jag att jag önskar mig.

Familjen, ja vad önskar jag min familj?

Att alla får vara friska och må bäst.

Ha fina dagar med sina respektive och komma och hälsa på mig

Såklart.

Vänner och kollegor, ja dom ska väl också ha en underbar sommar såklart.

Trevliga semesterresor och även trevliga arbetsdagar.

Vissa jobbar ju första semester perioden som jag,

Så det kommer att vara så kul på jobbet.

Till den kommande sommaren

Jag önskar dig välkommen med hela mitt hjärta.

//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0