Sorg




Till dig min vän


I dag fick man ett besked som chockade hela arbetsplatsen.
Ibland kan man inte tackla nyheter på ett förnuftigt sätt.
Hela min kropp tömdes på energi, det var så tomt att jag kunde höra mitt
hjärta slå.
Det lät som den var en stor trumma med värsta ekot.
Slagen i mitt bröst smärta och jag kan inte göra något åt detta.
Jag kan bara fråga VARFÖR?
Jag kommer i9nte att få några svar och jag kommer inte att förstå varför.
Min natt kommer att bli en plåga med hundra tusen fler frågor.
Jag hoppas jag kan arbeta mig över denna stora chock och gå sakta framåt.
Men ett hål i mitt hjärta kommer jag alltid att ha.
Vad du än kommer att göra finns jag här som din vän
Kramar

//superfarmor


Kommentarer
Postat av: Väninnan

En sorgens dag, all tomhet som det medförde, alla frågor som inte fick svar, all ilska och gråt, det går endast att be till någon annan högre makt för att se/förstå/inse/orka/kunna försöka se en ny framtid.....

Kram

2011-05-18 @ 22:14:14
Postat av: Phia

Ja nu är det bättre men toheten består på något vis.

Men vi får som sakt se framåt. Tack för att du finns.

2011-05-19 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0