Varför?

Fundering
Hur kommer det sig att människor kan vara så kalla.
Hur kommer det sig att man hoppar på andra människor?
Mina frågor kommer aldrig att få svar.
Jag kommer att få leva med detta och känna att vi lever i en skruvad värld.
Vad kan vi göra?
Inget.
Varför är det inte säkert att promenera runt ett bostadsområde på dan!?
Hur kan det vara så här?
Nä jag får sluta fundera det kommer att ta så mycket energi av mig.
Och det vill jag inte.
Jag hoppas att vi kan se ljusare på framtiden så alla våra
barn, barnbarn och barnbarnsbarn kan leva i harmoni.
Eller kommer varje land ha kaos?
Vi ska inte låta de ske. Vi måste föra ut vår önskan om ett tryggt samhälle, land, värld.
Det kan väl inte vara så svårt att ge ett leende istället för en snyting.

Skärpning världen
Vi är människor allihop

//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0