Kontoret

Dagens ros


Ari
För att han har fixat nya
skrivbordet och hyllorna
på nya kontoret.




Då har vi ett kontor igen.
Vet ni hur bra det är att inte ha datorn i sovrummet.
Jag och gubben har en varsin dator och en företagsdator.
Detta har stått i vårat sovrum när mamma har bott hos oss.
Nu när mamma ska bo tryggt på ett boende är det så
skönt att få ett kontor igen.
Bild kommer senare, just nu är det upp och ner i hela huset.




Jag är ledig i dag och hoppas på att få i ordning på mitt hem.
Det är dock ingen lätt sak eftersom jag har miljarder med prylar,
vilket min gubbe på pekar då vi ska flytta någon möbel eller byte av rum.
Han är inte så pigg på att flytta saker, tråkig inrutad kille,
det är min finne gubbe.

  

Nyår nalkas och vi ska nog inte göra så mycket väsen av det.
Jag jobbar, men våra barn ska nog fira lite.
Man kan titta på lite smällare, och skåla in nyåret med saft,
så är man med och startar nya året med gubben.

Ellie och Fredrik är här uppe dom ska passa på att hälsa på
mormor och fira nyår med mini.



En kort men trevlig insatts på bloggen
Kram till ni som läser detta, de andra missar
nyårs kramen.







Hakuna Matata, Det är ord som är bra.



//superfarmor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0