En seg helg

Vissa helger kan ju te sig en smula seg. Denna helg är en sådan, Varför undrar ni säkert.?
Jo mitt huvud är vakumpakiterad och hänger inte med. Jag har fått min förkylning för andra gången och nu har den variagart krafftig i 3 dagar. Jag var ute med några kompisar förra lördagen och vart förkyld, igen,(var sjuk veckan innan på torsdagen och fredagen). Nu har den varit för j.....g i 7 dagar. Hoppas man årkar gå och jobba på måndag. här kan man ju inte bara ligga och stirra i taket, eller?
Mitt jobb är ju inom vården så det ser pnge bra ut att jobba när man är snorig. Man ska nog tänka på de pasigenter som befinner sig där och mina kära kollegor som inte vill bli sjuka.
Så vi väntar till måndag och ser vad som händer.
//superfarmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0