En tanke

När man är lite förkyld och ska försöka vila eller sov är det många tankar som kan hitta fram till skallens kontor. Så ville jag inte ha det, det var vila jag skulle göra, eller har det hänt något annat. Jag börjar fundera på när semestern ska läggas, vilken mat jag ska göra idag, när jag ska gå till Camilla för att fixa mp3:an. Hela kontoret blir så smockat med tankar att det blir omöjligt att vila. Så varför blir det detta senarie. Alltid huvudet fullt med olika göremåls tankar. Inte för att jag kan klarar av det, det bara är så typiskt när jag inte vill tänka alls.
Så då går det inte att sova, så nu sitter jag här och undrar vad ska jag skriva om? Vad vill jag göra i sommar? När ska jag ta semesten. Kan ju vara lika bra att fundera på det då. Skulle vara kul att ha lite sommar semester och sen sommar, det blir som vanligt med andra ord. Ska prata med gubben.
Nu tänker jag sluta här för idag. Återkommer med andra saker en annan dag.
//Superfarmor

Kommentarer
Postat av: Eva

är du lite less på allt? vi går mot ljusare tider....

Kramar Eva

2011-02-04 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0