Helg stuff

Denna helg som har varit har jag och gubben varit och stuffat. Dety var skönt med en avkoppling och roligt. Jag gillar att känna musikens rythm i hela kroppen, det är så musik ska upplevas. Att sitta hemma är OK men känslan innfinner sig inte. Man vill känna musiken, basen och trummorna ska liksom krypa in under huden för att vidare vibrrera rtthmen i hela kroppen. Det är att vara med och känna musiken. Bandet som spelade kommer jag inte ihåg namnet på,(ingen alkohol brus) men dom var bra. Varje gång man hör på ett band uppstår, för mig, samma känsla, dehä vill jag göra varje dag. Men då skulle man inte njuta lika mycke, jo jag vet jag var på konserter minst 4 dagar i veckan i yngre dagar. Så det är nog lite så, man tröttnar då. Ett jämnt flöde och man uppskatar musik för vad det är.
//superfarmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0