Var är respekten

Har just pratat med min son. Jag blir så födersam. Vad är respekten av mänskligheten. Min son har en tuff tid just nu, vi stöttar honom och ser att det går framåt. Men då och då kommer nederlagen som ett brev på posten. Han har ju ett X som i storsätt skiter i hur det går för honom och oss. Det är där min tanke kommer om hur tänker människor? Är det  bara att ruffa åt sig och mjölka ur allt som finns? Kan man inte se till att det kan gå bra både här och där? ja jag blir aldrig klok på sånt där ofog.
Nä possetiva tankar oc sol och värme och trevligt folk. Hoppas min energi fylls på så jag kan komma till mitt arbete och göra det jag är bra på. skratt och vara glad. Låter som en utmärkt ide.
På månda ska jag till jobbet hoppas jag.
Kramar till alla som läser detta.
//superfarmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0