Vardag

Då ska det äntligen bli vardag. Inga sjukdommar, inge ledigt bara njuta av jobbet.
Ja jag gör faktist det. Jag tycker om mitt arbete, att jobba med människor är ett
kall jag har haft hela mitt liv. I vilken for har ändrats genom åren.
Men jag har alltid jobbat med människor.
I går träffa jag Olivia för första gången, en mycket kul upplevelse.
Hon har starka drag från Kangastie släktet. Hon är slät och fin. Det var kul att se henne.
Så får vi se vem som blir nästa förelder. Det är underbart med barnbarn.
Ska göra iordning mig nu för att ta mig till jobbet.

Ja just det det är allahjärtan i dag.
Grattis till alla människor då.
Hoppas dagen kan ge värme, respekt, kärlek och gemenskap.
Kramar
//superfarmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0