Envis virus

Hej Ska vi ta och döpa förkylnings viruset till envisa oskar?
Jag känner en viss irretation över att vara förkyld igen.
För två veckor sedan var jag sjuk, jobbat en vecka och blivit omförkyld, inte kul.
Så hur ska vi jaga bort denna envisa oskar?
Man kan inte snyt ut honom, man kan inte döda den men halstabletter, gå till läkaren
är bara ett skämt, dom gjör inget åt Oskar.
Hålla mig varm? Ja då kan man ju få feber vet ja det vill jag inte. Låta den vara,
Ja det får jag nog. Låta Oskar göra sitt och sen lämna min kropp.
Jag hoppas att jag känner mig piggare på onsdag, jag jobbar kväll då.

Krama till alla som läser min blogg
//Superfarmor

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig vännen och vi ses eventuellt på jobbet på onsdag.

Kram Eva

2011-02-01 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0