Jag har en ny dator

Hej Nu är man nöjd, ny dator och den fungerar så bra. Ska bara kolla med dator dr om man kan få lite större text. Jag är ju nästan blind så jag ser inte texten så bra. Jag kan ändra den i normala fall, men med denna fungerar inte det. Så då frågar man en dator dr, bra va?
Annars flyter allt på som det ska. På jobbet kommer det nytt folk och dessvärre slutar gammla kollegor. En smula trokigt. Men man får leva vdare och se att allt blir bra änndå. Och gammla vänner försvinner inte om man är vänner.

Min lilla son (tur att han inte ser detta, han är inte så liten hihi) är sjuk, han har nästan tagit den vuxna mannens roll när man är sjuk, ni vet.....Stackars lilla man som är så sjuk. Han vågar inte hosta, det gör så ont i halsen. Ja det är väl klart det gör, men du måste f upp slämmet som sitter i halsen.

Så nu efter en morgon blogg ska jag åka och sätta mig på ett möte hela dagen.
Kramar, gör en bra dag.
//superfarmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0