Jobb

Jag vill bara slå en liten plin för mitt jobb.
Jag har ett mycket intresant jobb. Roliga
arbetskollegor och roliga arbetsuppgifter.
Alla människor som jobbar med människor vet vad jag menar.
Man kan jobba bara för att ha ett jobb eller en lön.
Men det finns vissa människor som har det där lilla éxtra man
kan behöva när man jobbar med människor.
Jag tror jag har det, det känns bra och upprymnt att få hjälpa
andra människor.
Vist man måste bli off någon dag, det kan man bli. Men som nu...
Jag har varit ledig och nu ska det bli så kul att komma till jobbet.
Man behöver inte vara knäpp för det, man bara gillar sitt jobb.
//superfarmor


Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är kul att du trivs ju. Inte så kul att jobba annars. :D Hälsa alla där hemma att jag fortfarande lever, efter resan ner. Kom dock hem 23.30 typ.

2011-01-06 @ 19:58:57
Postat av: Phia

Ja man ska trivas när man jobbar med det man vill

2011-01-11 @ 20:00:51
Postat av: Phia

Det är klart att man ska trivas. Det är ju det som är med jobb, att man jobbar med det man gillar. Och då trivs man.

2011-01-11 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0