Vad ska dom bli


           TINDRA                       LUKAS                       LEAM                     SAGA

Just nu har jag fyra barnbarn, jag har också två ny tillkommna bonus barnbarn.
Jag ska här i januari få yterligare en.
Sen hoppas jag det kommer ett par till från dom andra barnen.
Det är kul att se när dom vexer och utvecklar sig oå olika håll.
Det är också spännande att se om dom blir sport intresserade, eller ängna sig åt musik.
Saga som i dag är på sitt 14:de år spelar barketboll. Går i en basketklass. Om hon jobbar på
kommer den flickan gå långt. Vad hon annars skulle kunna göra... ja jobba med mode, kläder eller frisör,
men det vet hon nog inte on.
Tindra som är på sitt 5:te år är intresserad av gympa och fotboll.
Så hon kan också bli något inom sportens värld. Hon kan nog bli något inom desain hållet.
Hon är duktig på att sätta ihopp färger och former.
Leam han är på sitt 4:de år han kan bli allt från en rallyförare till pelot, allt som går fort och
Ben 10 gillar han. Han kan också bli något åt mekar håller tror jag, svårt att säga just nu.
Lukas nyss fyllda 2 ska nog bli en ny bulldozer på pappas jobb. Han röjer järnet. Kan inte tänka mig att han
skulle jobba på kopntor eller något stilla ställe.
Mina bonus barn bar Amanda och Johanna kan jag inte riktigt utala mig om nu. Har inte träffat dom så mycket ännu. Jag vet att Amanda är en mycket lungn och stilla flicka på 3 år, Johana är ochså lungn men kan nog bli något inom kontors väerlden.
Jag har ofta tängt på vad min Robin ska bli. Han är 15 i maj och ska välja till gymnasiet, det kan nog bli svårt för han har inte en aning. Han skulle passa som vetrenär med sin vänliga djur vänlighet. Men detta med pluggandet...inget för honom kan man lungt säga.
Så såhär ser det ut i dag, jag hoppas jag bloggar on 3 år så jag kan komma med en ny uppdatering på detta inlägg, skulle vara hur coolt som hälst.
// super farmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0