En helg att minnas

Dagens ros

Susanne Paakki
&
Lotta Sandblom
För dom har stått ut med mig i helgen.





Har jobbat lördag och söndag, mycket intressant helg.
Många skratt och många mindre skratt.
Tur att man kan vara professionell när man ska.
Det var så kul att jobba denna helg.
Både Susanne och Lotta hade hel dag på lördags, så även jag,
i den härliga tropisk värmen. Vårat dag rum hade lugnt 30 grader
och på söndagen var det bäddad för att bli lite fnittrig i mellan allvaret.
Det är tur att vi kan ha en lätt stämning.
Ännu en gång Tack tjejer, kul hade vi.




En annan som också ska ha lite uppmärksamhet är
Malin Karlsson, en tjej som spelar basket och är super söt.
´
Se själva



Hon fyllde år i går.
Jag jobba så jag kunde inte komma till henne.
Vill gratta henne så här också.
Många kramar
Grattis ännu en gång

Hoppas ni har en härlig sommar och att ni kan
njuta av sol och värme om vart annat.
Även dom regniga dagarna är OK.
Kramar


//superfarmor

Kommentarer
Postat av: Susanne

De va en härlig helg och kul och jobba med dig för de är inte ofta jag får de annars:)

2011-07-07 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0