Rengnig dag, vad gör det?

Dagens ros

Malin Nilsson
Hon är en go tjej helt enkelt



Vakna upp vid 06.30 (sov morgon) såg att det var grått och såg trist ute.
Första tanken var, nä vilket väder. Sen kom en annan tanke, men vad gör det?
Vatten behövs till jorden och blommor, bär och gräs och mycket annat.
Luften lättar en aning det är inte ett sånt tryck i luften.
Sol och värme är skönt, men en mellan dag med fukt skadar inte.
Man kan göra andra saker eller bara sitta hemma och njuta, om man är ledig vill säga.
För ska man jobb kvittar det väl om det regnar, eller hur??



Jag är ledig i dag och känner att det är så skönt att slippa känna solens kallande på mig.
Jag kan bara var hemma och ta tag i de som har fått vänta för det är fint väder.
Så jag tänker njuta av denna dag också.
Hoppas ni alla kan det och se skönheten i regn väder också.

//superfarmor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0