Semester

Dagens ros

Jerry kangastie
fyller 30 år
Hurra





Vad härligt det låter, jag har nu semester.
Men vad gör man på semester, flänger runt
som en vettvilling och ska hinna med allt
de jag inte hinner annars.

          STOP!

Nej inte i år, inget planerat, inget som är bestämt.
Ta en dag i taget, njut av dagen. Försöka att inte göra något
som är för bestämt.
Jag kommer att träffa några vänner som jag inte har sätt
på ett tag, och försöka ha en week end med bara gubben.
Men när det blir eller så vet vi inte.
Slappa och bada lite, inte göra något speciellt kan vara en bra melodi.



Jag ska nu vara ledig fyra veckor i sträck, hur det nu ska gå utan att man flippar ut.
Som mest har jag varit ledig två veckor, så detta kommer att bli intressant.
Jag blir väl rastlös när det gott fjorton dagar. :)

Hoppas på bra väder och att man kan vara ute, sk försöka ha barnbarnen några dagar.
Vi ska gå på bio hoppas jag, se där nu planerar jag igen.
Jag skulle ju inte det, det är bra så länge jag inte säger när kanske.


Jag vill i dag också sända ett
Krya på dig

Till min mamma, Tumbas allas mormor

Gör en bra dag



//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0