Skärgården

Dagens ros

Går i dag till Jimmie
Min son som i går var en
sådan fin kille.
Vi var med honom hela dan
och han lärde sin lille bror att köra båt.



En vacker dag i skärgården.


    
Saga                  Robin                         Jimmie                       Linnea

 
Amanda             Johanna

Vilken underbar dag jag hade i går.
Det var lagom med allt och det bästa av allt,
vi hitta ett ställe som inte hade några andra människor på.
Vi var solo, nästan hela dagen.
Vi fika åt lunch och middag och massa bad.
Tror Robin bada hela tiden.



Det var så varmt och skönt lagom med sol,(trodde jag)
jag är såklart bränd, vilket jag alltid blir under sommaren.
Detta händer alltid då jag har semester.
Vi kom iväg på förmiddagen och var hemma vid 21.00.
Så härligt.

  

Har njutit så mycket av gårdagen att jag hoppas fler njutbara
dagar kommer inom kort framtid.

//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0