Besviken, ledsen och arg

Dagens ros

Thomas Karlsson
Han ställer upp och
kör hit och dit
TACK

ARG ggggrrrrrrrrrrrrrrrr!!



Ja idag blir det ett kort och icke trevligt inlägg.
Jag försöker se positivt på mitt liv.
Jag ställer upp hit och dit.
Men i slutändan blir jag pissad på.
Varför??
Jag har en store syster och en lille syster
som jag egentligen inte brukar nämna.
Men nu gör jag de.
Dom kräver så mycket av mig och jag ställde upp.
Min store systerhjälp ledde till att jag förlora
min kära storebror för ett par år.
suck
Min lille syster lämna över sitt barn till mig,
sen gnäller hon över att hon kallar mig mamma.
Inte ens ett tack kommer från den apan.
Flickan repade sig och är som os andra.
Nu till riktiga blixt och dunder
En unge på 13 år som tro sig vara äldre och så förståndig.
Jag ger henne en tid att passa 23.30 lite sent för en som bara är 13, ja jag vet.
Men hon skulle gå på bio med sin pojkvän, äta middag.
Skit nere unge, lögner, lögner och åter igen lögner.
FAN....
Måste alla skit idioter komma och förstöra min tillvara??
Jag vill inte, jag vill bara vara själv nu.
bara bry mig om mig, bara mig!!!!!!

Det funkar tydligen inte så.
Hon kommer att få 3 månaders utegångsförbud.
Inga resor någonstans.
Så får det bli.





Nu till min andning,
hitta fokus,
komma ner i varv
andas in..............
andas ut.............



det är ord som är bra.
Inga bekymmer....




//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0