Inför den stundande semestern

Dagens ros



Vill jag ge till våra tappra timmisar
som inte får den utbildning de borde.

Ni är helt otroliga.

I morgon är det torsdag och ett arbetspass på dagen, slutar tidigt, 15.00.
Ledig på fredag jobbar helgen.
Sen händer det som jag faktiskt längtar till en smula.
Jag har semester, jag blir ledig två veckor. Dessa två veckor ska jag lata mig,
sola träffa gamla kompisar och bara vara.
Hitta på något med barnbarn, hörde att Amanda och Johanna ville komma till mig,
det blir skoj. Tar nog Tindra och Johanna en dag och dom små en dag. Har inte bestämt mig.
Det är det som är lite skönt, att jag inte behöver bestämma mig. Jag vill bara va i lugn harmoni
och hitta tillbaka till en stabil balans.
Ja just ja i morgon kommer Anna Larson hem för att fira sin 20-års dag, hon fyller på fredag.
Ska dit och hurra, och ha en trevlig kväll.
Jag hoppas alla tar vara på sina nära och kära i den mån det går. Jag vet att det kan vara
svårt eftersom man ibland är så olika fast man är familj.
Men bit ihop och ta hand om de andra i eran närhet.
kramar
//superfarmor


Kommentarer
Postat av: robin

dom små först :))))))

du måste säga fall vi ska iväg :)

2011-06-02 @ 12:56:44
Postat av: Phia

Jaså du säger det Robin, jaja du går i skolan 1 ½ vecka till. Eller hur. Kram

2011-06-03 @ 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0