Party i går

Hej hopp

Dagens Ros

Värdparet Lindholm /Karlsson
Goaste grill buffn





I går var jag på Gladö och fira en 20 åring.
Hon såg nöjd ut och vi all hoppas hon var det.
Ännu en gång grattis Anna



Dagen ska gå i glada vänners lag.
Jag ska jobba och det brukar vara bra. Vi har det dailit och det känns bra.
Jag vet inte med vilka jag ska jobba med. Kommer att bli en överraskning.
Efter denna helg som är en arbetsdag till i morgon har jag 2 veckors ledighet att njuta av.
Jag är först ut på avd. att ta ledigt in för sommaren.
Tyckte det skall bli lite dagligt.
Vad jag ska hitta på har jag reda förtäljt så det blir inget här.
Min svärson Thomas är den gentlemannen som kör mig till jobbet i dag.
Eller så blir det rent av Camilla som kör.
Detta kan också vara en lite spännande minut i ens liv. Bara man tar hand om minuterna på bra sätt.

Njut av dagen, den kommer inte att komma tillbaka och den innehåller bara 24 timar. Det har redan gått en del i skrivandets stund

Gör en bra dag



Ge kärlek till dina närmsta och vänner.
Le och var artig mod din medmänniska.
Behandla andra som du vill dom skall behandla dig, med ett smile.
//superfarmor


Kommentarer
Postat av: Väninnan

Kolla efternamnet.....

Lindholm!!!!!

Var var ni?

Kram

2011-06-07 @ 20:24:02
Postat av: Phia

En rättelse måste vara på plats på Party värdana heter ju Karlsson/Lindblom såklart och inget annat.

Tack kära vännina för din uppmärksamhet. Kram till dig

2011-06-07 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0