Glömer en viktig sak

Dagens ros för i går var ju en självklar sak,
men jag glömde lägga ut den.
Så gårdagens ros är till

Mamma

Till alla mammor över hela runda jorden





Dagens ros går till mitt barnbarn Tindra



             

Hon är så go och fin tjej att man blir rörd.
Hon delar med sig av ovikolig kärlek.
Farmor älskar dig av hela mitt hjärta.


Dagen har inte givit så mycket ännu men känner i alla fall att jag kan skriva någon rad om ett ont finger. När jag små plocka på kontoret hemma i går eftermiddag fick jag naturligt vis en sticka i fingret. Såklart, jag hatar verkligen sticker i fingrar, det gör ont. Dom ska ju åka in tre meter också. Denna sticka ville naturligtvis inte komma ut som jag hade önskat. För när jag tog tag i den ville det sig inte bättre en att den gick av. Jag tog en nål pilla lite men den ville inte visa sig, och den var kvar för det gör satan i gatan så ont. Kom till dotter för en morsdags middag, där var också Annelie K, som har en bra syn. Bad henne gräva lite, hon såg den röde den, ajajajajaj, det gör ont. Men den kom inte ut. så nu sitter jag här och har en öm finger topp på vänstra pekfinger. När jag kommer till jobbet ska jag be sjuksköterska ta bort den. Om inte det går måste jag nog gå till läkaren. Men jag tror våra sjuksköterskor, som är kunniga på de mesta, kan hjälpa mig. Vi håller tummen för det.
Gör en bra dag
//superfarmor


Kommentarer
Postat av: väninnan

Kom till mig så ska den onda stickan bort.

Stackars liten

Otur har han

......

Skrämmer vi det onda

BU

Kram väninnan

2011-05-30 @ 16:54:40
Postat av: katrina

vad söt tindra är. hur gick det med stickan?

2011-06-02 @ 12:55:10
Postat av: Phia

Tindra är en gätte söt tjej.

Stickan...kom.......sågs(inte)....och försvan.

2011-06-03 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0