Slutet på en arbetsvecka







Hej hopp
Nu är det fredag och inte vilken freda som helst, fredag den 13 maj 2011

Hur är det med denna dag?

Är det en dag full av otur och elände eller är det något som vi hittar på själv?

Ja det tror jag, alla dagar är samma dagar fast olika namn och datum.

Vi gör olika saker på olika dagar.

MEN

Faktum är att jag själv har haft mycket små stök på fredagar den 13:de.

I dag … har slagit i min lilla tå 3 gånger. Hur sannolikt ska det vara?

Jag vet också att jag opererade min blindtarm fredagen den13.

Men det är en helt normal dag och det ska det vara, inga konstigheter där.

Så vi lämnar denna dag och talar om att helgen ligger framför alla som är lediga.

Det är skönt. Hoppas ni får fint väder och kan vara ute och njuta.

Jag själv jobbar som många av mina kollegor, vi ska också se till att helgen blir bra.

Njuta av vädret kan jag göra nästa helg då är jag ledig och har beställt SOL hela helgen.

Så gott folk som läser detta

Ha en härlig helg och njut av sol och värme, om det infinner sig.

//superfarmor


Kommentarer
Postat av: Väninnan

Ja, vart tog den solen vägen!!UTOMHUS menar jag för sol i sinnet finns det gott om hos gig och i arbetskamraterna! Ha det Kram väninnan

2011-05-18 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0