Lördag

Dagens ros

Emelie Lindholm
Som ligger på HS och opererar blindtarmen.
Stärkande krya på dig tankar till dig.


Lördag den 12 november.
Jag har två små söta änglar här i dag.
Dom ska sova hos mig och i morgon ska vi till
Lek slottet.

Nu har vi haft lördags mys med godis och tv koll.
Dom har ritat och målat.
Lekt med varandra och varit så fantastiska.
Det har varit så lugnt i kväll.



Saga har varit sjuk ett par dagar.
Det vill inte bryta ut ordentligt.
Hoppas det ger sig och försvinner.



Saga är med Mirjam en stund.
Robin är med Tana.
Mormor har kommit hem och hoppas hon kan få vara det ett tag.
Ari spelar zoo on line som vanligt.

Nu hoppas vi på morgondagen.
Jag ska i väg med två förväntansfulla barn.



Sen ska vi fixa dagen till pappa i huset.
Kul för barnbarnen att vara med att fixa för farfar.

På måndag ska jag till läkaren.
Jobba ett kvälls pass.
Så det blir en kort blogg i morgon
för att gratta far på fars dag.


Hakuna Matata, Det är ord som är bra.




//superfarmor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0