50-års fest

Dagens ros


Camilla & Thomas
För att dom är så kreativa
när det gäller att klä ut sig.


  

FEST
Jo då har man kommit i form efter festen för Ari.
50 år blir han den 12/10-11.
Festen var i lördags 8/10-11

Här är lite kort:


   
 

Festens snyggaste par såklart.





Annars var allt så bra, god mat, bra musik
och bra gäster.
Min bästis var där med man och et barn.




Kul, jag gillar min kompis som fan,
när vi inte ses känner jag att en bit är borta.
Vi har nog något gammalt förflutet för 200 år sen.



Nu vaknar den goda häxan i mig, hahaha.
Jag är en snäll sådan, älskar världen och moder jord.
Alla årstider har sin charm.



Det var inte det vi skulle skriva om. Det var en
viss fest. Som alla fester ska det tydligen bli strul
eller tjafs. Lika så med denna fest.
Alltid en som skall spela Allan ballan.
Nu slutade detta bra trodde jag.
Men jag fick reda på att min son hade fått et redigt
nyp i nacken och blev kallad för hemskt fula saker.
Även min äldre son fik ett par ord slängda till sig.


Jag är så less på människor som ska vara elaka,
särskilt när det ska vara trevligt.
Jag känner att detta alltid ska äga rum.
Spelar ingen roll hur man än planerar vilka som skall
komma, det är alltid en gubbe i lådan som dyker upp
och förstör. Dåligt alkohol hantering.
Människor ska nog lära sig var sin grens går.
Inte bara braka på.

Nå väl alla var hela och vi drog hem till mig vid
01.30. Lagom att slippa hela nattens timmar för festande.

Gubben satte sig med X-man och spela Zoo on line till 04.00.
Det var ju också ett gissel. Jag skulle upp vid 08.00. Saga skulle till täljehallen



Saga har en hård träning nästan hela veckorna långt.
Många tränings timmar och matcher.
Hon har skolan också, läxor för att klara nivån godkänt.

//superfarmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0