Saknaden blir stor


Dagens ros


Pia Nordström
Min lärare på
Medlearn/Hallunda

Hon lånade ut handledning till mig
så nu vart den kursen också klar.
Tack Pia



Barnbarnen är en gräddklick på moset. Och en helt underbar sak att ha.
Jag saknar mina små godingar varje dag, särskilt två.
Man ser dom så sällan, det är ett resultat av skit och åter skit.
Jag vet i alla fall att dom kommer sen, själva.
Hoppas det går bra för dom.



Ska ta och lura med två stora tjejer till Junebacken nästa helg.
Hoppas dom vill komma med mig.
Det är kul att vara i sagovärden, man känner Astrids närvaro.
Det är så kul.

   

Vad mer i min värld, jo så klart.
Längtar till jobbet, har varit hemma nu i 2 ½ vecka.
Det kommer att dröja ytterligare 2 veckor innan jag kommer tillbaka.
Men sen så kommer jag igen.
Längtar så mycket.



Vad skall vi skvallra om mer?
Den kommande stor festen för Ari.
Barna har planerat den så jag har inte så mycket med den att göra.
Lite taskig organisation fån killarna kanske, glömde två lite tror jag.
Alla skulle väl vara med och planera trodde jag, men inte då.
Det blir säkert bra ändå.
Resultatet kommer senare.

 
Vad mer?
Jag ska gratta Anna L för jobbet i skottland
Det måste vara enorm lättnad för dig att ha en inkomst nu.
Grattis gumman, njut av ditt liv.
Jag ska även rekommenderar hennes blogg.

tryingedingburgh.WordPress.com



En tuff brud som prövar sina vingar på andra ställen än i Sverige.
Hoppas hon blir nöjd med Edinburgh/Skottland.
Vilken erfarenhet hon skaffar sig, vilka vyer. Jag gillar detta till tusen.
Anna var ju på Irland i ett år som aupair, också en stor erfarenhet.
En riktig äventyrs flicka.

Jag kommer att följa henne med spänning.


Barba pappa, Barbamamma
Barabzoo, barbaskön, barbalala, Barbabok, Barbaflik, Barbafin och Barbastark
Hela min familj.
Familjen hur har vi här?
Jo allt ser så bra ut.
Robin går i skolan och pluggar på,
Saga pluggar och tränar som fasen.
De stora monstrerna, där börjar allt flyta på överallt.
Dom har ju sina respektive och sina liv. Kan vara svårt att få dom hit.
Men jag jobbar på de också.
Mormor, ja där är det lite si och så.
Hon mår väl inte 100% men 65% i alla fall.
Syskon, ja du jag har en bror som jag pratar med, ibland.
Så livet har sin gilla gång och det ser bra ut nu.
Gör ett bra liv,
Ha en underbar dag.

//superfarmor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0