Skit piss och tråkigheter

Dagens ros

Saga Eriksson
För hon är så
grymm på basket

  

Vissa dagar vill man bara hoppa i sjön och försvinna.
Jag känner så i dag.
Har fått lite mycket på mig i dag.

 

Råka fråga om en mobil och fanstyget gick i taket och sa att jag anklaga honom flr skit som jag inte ens har sagt.
Jag har en son som inte vill prata med mig för att jag råka säga imot honnom.
Har en sjuk mamma som inte mår så bra.
Vad mer kan man begära en söndagskväll i oktober??
Inte mycket tror jag. Hur är det man ska göra nu .... Ja just ja , sätt hennderna under armhålan och spänn hårt både händer och ansikte. Då kommer aggretionen att rinna av. Det behöver jag just nu, till 100 % och jag vill att det ska försvinna NU.



Jag kan dra en ramsa också om det hjälper vilket jag tvivlar på. Det är inge bra att vara så här arg och ledsen, man får så dumma tankar då.
Jag måste skrika ett premalskrik, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ssssssssskkkkkkkkiiiiiiiiiiiiitttttt.



Så nu skall vi blicka in i nästa veckas bokningar. Jag har en hel del på agendan från BUP, föreläsningar till möten.
Så skall jag hinna på gymmet en sväng och lite städ. Hoppas jag får börja jobba snart vill inte ha det så här trist något mer. Ska jobba som fan med det meste. Måste bli klar med skolan nu så jag kan kolla andra kurser.

Lite blandad blogg i dag, blir så när jag är sur.
Kramar i alla fall

//superfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0