En tråkig helg

Dagens ros

Tindar Lindholm






Hon fyller hela 6 år i dag
Så vi ska sjunga för henne



Upp med flaggan



"jag mår hon leva
jag mår hon lev
Jag mår hon leva ut i 100 år
Javisst ska hon leva ja vist ska hon leva
ja vist ska hon leva ut i 100 år.
HURRA HURRA HURRA HURRA"



Nu är det helg och jag har lån ledigt, fredag, lördag och söndag.
Jag har en del planerat och jag har viktiga saker att stå i.
Men vad hände, jag har feber när jag kommer hem på torsdags kvällen.
Ligger i min säng fredag och lördag.
Ska försöka åter hämta mig på söndag så jag kan jobba på måndags kvällen.



Min helg har alltså bestått av snyta näsan, äta Alvedon, sova mycket och
i dag har jag titta på min blogg och tycker att det är hög tid att skriva några rader.



Hoppas alla som läser detta är friska och kan njuta av ledighet.
Sköt om er och ha en bra söndag i morgon.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0