Jag söker vardagen






Eva Lindblom
För att hon är min
bästis.

 Bra att ha några att prata med

Onsdag 11 april
Då har dagen snigla sig fram, var i centrum och träffa en väninna, Lena Karlsson.
Camilla var också med, vi lunchade och tog sedan en fika hemma hos mig.
Jag var hos läkaren kl: 15.30, det gick ju bra, två gråtattacker och
nästan en timme senare gick jag hem.
Jag ska ta hand om mig och promeneras mycket.



På kvällen var det lugna gatan och jag kolla lite på TV:n.
Hoppas på att vara trött, trött och trött.
Behöver sova mer än vad jag gör.
Men inge nytt på den fronten.



Torsdag 12 april
Uppe med tuppen 04.30, och jag som inte får äta före 08.30.
Ska lämna faste prover på vårdcentralen.
Lunch hemma med mig själv, ska träffa Camilla vid 15.00 tiden.
Jag och Saga följde med till Skäris.
Kolla runt och fick syn på lite man skulle kunna tänkas köpa.



Vid 16.45 kom vi till Heon City. Handla gick runt vänta på Eva och Malin.
Vi tog en fika, snacka. Handla godis för att sedan titta på Titanic i 3 D.
Själva filmen är bra med i 3 D, nej ingen höjdare.
Hemma sent.



Fredag 13 april
I dag kom dötts annonsen i DN, den är fin, enkel och rak.



En vecka av smärta och saknad. Jag har svårt med att släppa taget.
Har en stor rätt att känna mig ledsen, besviken och arg.
Men undrar hur mycket tåar en människa har egentligen.
Tar dom slut någonsin?




Men livet ska gå vidare.

Jag väntar på gubben just nu. Vi ska till Södertälje till sos på möte.
Saga har också haft besök i dag, av sin socialassistent.

Så var det med det



Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0