Arbetar på vilodag :)

 
 
 
 
 20120826
Östen
Grattis
 
 Min lilla sovmorgon :)
 
 
 
Jag kunde i alla fall sova till 06.45 i dag
HURRA!!!
Tog en skön dusch, fixa frukost och satte mig sen vid daton,
så klart kan inte göra så mycket annat.
Alla sover och jag kan ju inte vecka huset
bara för att jag är vaken , eller :)
 
 
En god varm kopp kaffe
det kommer att smaka bra.
Fixat och ja den är så god,
mmmmm
 
Jag tänkte köra lite runt om och handla lite här och där i dag.
Äta en lunch med gubben, det kan vara mysigt.
Det är gott om tid före jobbet så det låter bara bra eller hur.
 
Har fixat lite med blommorna på balkongen.
Dom har det varmt där inne,
min balkong är ju inglasad så jag har blommor året runt.
Det är vackert.
 
I dag bör jag teorikursen på körskolan,
nog för att jag inte kan
vara med på första lektionen men jag
kommer igen på fjärde.
Tur att man kan gå på all hur som tills alla fem är klara.
Sen ska jag skriva lite.
Sen blir det uppkörning.
 
Jag tror nästan hela Stockholm med omnejd
var på IKEA i dag.
 Farsen vad folk de  var.
Vi hade en lunch där.
Det var meningen att vi skulle ha handlat också men
kl: vart mycket så jag måste till jobbet
Ari fick gå i affären själv, och det sluta
med att han glömde hälften TROTS mat lista.
Det är en händig karl de.
 
Så det flöt bra på jobbet men det var mycket spring
hit och dit.
Hjälpa till här och där.
Sluta 20.30 ganska trött då.
Nu en koppa kaffe
sedan sängen 
 
 
 
 
Dagens namn

Joline

Joline är ett kvinnonamn som möjligen kommer av det
franska ordet jolie, vilket betyder söt.
Det kan också vara en kombination av två populära
namnstavelser, "jo" och "line".
Den 1 januari 2008 fanns det i Sverige 558 kvinnor med förnamnet Joline.
Av dessa har 447 namnet Joline som tilltalsnamn.
Mest berömt är namnet förmodligen från en låt av Dolly Parton från 1973,
där namnet dock stavas Jolene.
Namnsdag: Är ej med i namnsdagskalendern.
 
Sov gott 
gott folk
 
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0