Då är det på G

 
20120816
Byrnolf
Grattis
 
 
 
 
 
Efter en besvärlig natt med smärta och jobbiga ben?
Så är det en ny dag och man ska vara
lite lat och vila i dag.
Jag har ringt till läkaren igen och frågat om rån till den besvärliga natten.
Jag då blir det provtagning i morgon bitti.
 
 
Har tagit en dusch, på med kläder och intagit en frukost.
Har funderat över dagen och vad som ska hända.
Bör väl handla och då har jag gubben med mig,
så då får jag hjälp att bära kassar.
 
 
Saga och Robin har tvättstuga och har en hel del att stå i.
Jag har varit och handla på ICA MAXI Botkyrka,
sen var det bara att åka till Rosendalsgården och
få en skön fot omvårdnad :)
 
 
Sen var det bara att åka till Södertälje och titta
på priser på en week end resa till London.
Så där 3 - 8000 ligger dom på, beroende på hotell och datum.
 
 
Nu är tiden kort, jag ska simma kl: 19.00.
Så lägga på ett kol så jag hinner dit i tid, och det var ju inga problem.
Jag är en grate människa att planera in tider :)
 
                     
 
När man kommer hem är det bara att upptäcka att jag har
två flickor som väntar på mig :) .
Dom vill sova hos farmor Phia dom.
Ja ha då får dom väl det.
Klockan blir rätt mycket innan vi får in alla i rätt säng.
Men nu kommer lugnet.
 
 
Så god natt.
 
 
 
Slut i rutan
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0