Fredag rätt uppochner

 
 
20120817
Vwenwe & Valter
Grattis
 
 
 
Anna Christoffersson
fyller år i dag
Grattis
 
Dagen börja med att telefonen ringer ilsket kl. 06.30,
Va fasen jag ville ju sova till 07.00.
Det var sonen som ville snacka med gubben,
Jaha, ja ja.
 
 
Då var man uppe och inväntar kl att bli 07.30 då går jag till vårdcentralen.
Provtagning 10 rör, jo det vart det, 10 rör.
Här ska dom kolla saker vill jag lova.
Och dom ska väl inte hitta något hoppas jag.
 
Har fixat frukost till de små,
Saga och jag har ätit men inte Robin.
 
Han har huvudvärk av guds nåde i dag.
Han kan inte titta och han kräks av smärta.
Det är inge kul.
Lilla Lilleman är krasslig.
 
 
Nu sitter vi och väntar på att Pilla skall komma.
Det ska bli så sjukt kul att träffa henne,
det är minst fem år sen.
Lilla Ebba var liten då, i dag är hon fem år tror jag.
 
 
Då vid 14 tiden kom dom men det vart en kort visit.
Viktor mådde inte så bra.
  Så vi får ta en ny rid.
 
 

Jag var i Södertälje och körde, det gick väldigt bra.
Nu blir det statstrafik och omkörningar.
Det har jag redan gjort och det kommer säkert att gå bra.
 
 
Gjorde maten vid fem, och barna var riktigt hungriga när maten var klar.
Det är ju bra för då äter dom och blir stora och starka.
Det var bad på agendan och sen kom Camilla och Rickard och Jessica
Dom stanna en stund.
 
 
Senare på kvällen ska vi invänta Ellie och Fredrik som kommer upp.
Det är ju en viktig dag i morgon .
 
 
Så nu blir det lite snack med
Ellie och Fredrik innan man sover.
 
 
 
Slut i rutan
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0