JOBBA!!

 
 
 
20120814
Uno
Grattis
Jobbet
Som snällt väntar på mig.
 
 
Dagen med story D
Jag jobbar i dag, första dagen efter semestern.
Det ska bli lite kul att komma tillbaka igen.
 
Var en smula trött i morse, ville inte riktigt gå upp.
Kl: blev 06.00 innan jag sega mig ur sängen.
Jag har haft en del problem med mina leder just nu så det känns inge bra.
Axlar och knäna värker lite för mycket för att
jag ska låta det va.
Har ringt läkaren i dag ska se om han kan titta på mig på freda eller så.
 
 
Nå ja man ska invänta kl: i dag inge stress utan bara lugnt och behaglig dag.
Har kollat runt lite på facebook som vanligt, inga större ut kast.
Slipper bråka med Telenor på ett par dagar.
Känner att jag inte orkar med dom.
 
 
Ska äta lunch på jobbet, min sessan ska köra mig dit.
Hon ska hämta upp Thomas, så hon ska ändå förbi.
 

Jag fick en fin bild på trollungen i går.
Liten men tuff eller hur.
 
 
 
Hon är ett riktigt charmtroll.
Farmors gull troll.
Varför ger man barnbarn olika smeknamn?
Trollunge, ängel, snutte plutt, gris, groda, pussgurka,
lille man, lillen, plutten, goset, hjärtat av olika karaktärer och tusen till.
Man älskar dessa ungar så mycket att man får
nästan andnöd när man pussar på dom.
Jag hoppas att mitt liv kommer att guldkantas av många guldklimpar.
 
 
Vad kul det va att komma till jobbert och känna sig lite efterlängtad.
Inte bara
>jaha är du till baka<
Utan
>haj, kram vad kul/bra att du kom,
har du haft de bra o.s.v.<
Då känner man en glädje att komma till jobbet.
Vi har en bra sammanhållning, tråtts att det är ett så kallat kärring jobb.
Man behöver inte älska alla på jobbet,
men man skall respektera sina arbetskamrater,
särskilt när man jobbar så nära andra människor och är beroende av
alla arbetskamrater.
 
 
Så det gick hyfsat i går kväll man är lite ringrostig,
Vi var tre st. som hade kommit tillbaka nu och
vi jobbade ju bra :)
 
 
En bil tur hem gick som på räls.
Köpte mig en glass, kände att jag var värd den :)
 
 
Skulle se på film men det blev inte så
Jag somnade.
Krama kudden.
God natt.
 
 
 
 
 Slut i rutan
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0