Mitt i arbets veckan

 
 
20120822
Henrietta & Henrika
Gratis
 
 
Dagens hjärta
Till kottis
som kommer i januari 2013
Lyckliga föräldrar
Camilla och Thomas
 
 
Körskolan
i dag.
En bra lärare vid namn Cleas.
 
 
I dag ska det vara en slapp dag, men inte då.
Upp kl: 05.00, varför tänker jag.
Jag är ledig och behöver inte gå upp eller??
Jo då, då har jag ju beställt en tid på körskolan kl:07.00
Men hur tänkte jag nu då????
Oj oj vad korkad man kan vara, mitt i morgonrusningen,
Ja det är bara att göra.
 
Så dusch och frukost är avklarade.
Skall sakta men säkert gå ner till körskolan.
Invänta min lärare, Claes.
 
En bra och hård lärare, det gillar jag.
Det var närstan spå jag krocka i dag.
Inte mitt fel, en taxi kör på fel sida,
Han kör på mitt körfält.
Vilken skit gök.
 
Har drällt i centrum i 2. 5 timme innan
mitt lunch sällskap kom.
Bästa svärdotter Nea,
Gose gull Jolin och goa Johanna 
 
       
Är mitt  sällskap i dag.
Då gick vi på Stinsen och käka.
Gott.
 
 
Sen var det lite titt är och där.
Johanna hitta en snygg tröja för sina
pengar hon fick när hon fyllde sex.
 
 
Nu är det hög tid att gå hem,
Städa lite och sen fixa mat.
Camilla kom på besök.
Hon skulle invänta Thomas.
 
 
Fixa maten mos och korv i ugn.
Gott det va.
Sen har jag fixat med kort hit och dit,
lite som skall förstoras.
Och lite facebook för kvällen.
Nu skall man vila en stund och sen sova.
 
 God natt mitt herrskap.
Sov riktigt gott 
 
 
Slut i rutan
 
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0