Mitt i sista veckan

Onsdag 8 augusti 2012 Silvia & sylvia Grattis Dagens ros SAAB:en Den har dragit runt oss i 450 mil med motorfel. Det är lojalitet. Nu har jag bara några dagar kvcar och det är äntligen på G hem så jag kan använda min stattionära dator så det blir årdning på torpet. Det har varit si och så med skrivandet för att jag inte har kommirt åt internet. Det fungerar in te på vissa ställen i Sverige. Eller så kopplar den upp för att koppla ur 5 minuter efter. Mern snart är vi tillbaka i vardagen och jag kommer att skriva som vanligt. Semester billder kommer så snart jag hinner lägga upp några. Vad har då hänt i dag? Jo vi starta vår resa hemåt efter att ha prtatat med chefen för Piteå havsbads hotell. Kompesation för Robins fotskada, ja vi får två dagar nästa år så tack och bock. Vi komm igång med hemfärden runt 10.0, jag kör först. Allt flyter bra, Ari får en smula ont i ryggen av att sitta brevid och det är synd då jag vill köra mycket. Vi stannar några gånger för fika och glass, men för lunch stannar vi på Högakusten. Vilken utsikt herre min ge! Det är så gudomligt fint. Sen fortsatt vi till Gävlebron och tog en fika där. Sen susade vi hem som var planerat att vara hemma vid 22.00 Bratna sprang ut så klart, vad annars hahaha. Trött i mössan var jag. Sussa gott mina vänner. Slut i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0