Ny månad, dag tre

 
Onsdag
1 augusti
Per
Grattis
 
Då var det dag tre på semestern, vad har man
haft för sig i dag?
Gick upp vid sex tiden och åt frukost.
Jag och Ari åkte till Boliden för att fika.
Alla sov i huset så det var ingen ide att
 börja rumstera runt i huset.
 
Var tillbaka vid halv nio så då börjar folk vakna upp,
så frukosten börjar komma till alla som skall ha
den. Alla var uppe och klara vid tolv tiden, då Ari tog pojkar och skulle titta
på några sevärdighetr det var hemma fort för små killarna
vart otåliga på att gå rut.
 
Jag sjäv hamna under tatoo nålen, bild kan ses på facebook.
Det vart bra och jag vart nöjd.
Den som har fixat dn heter Helen Kangastie.
Hon är ducktig hon.
 
Nu kommer kvällen och vi skall göra oss klara
för att åka i morgon mot Gällevare.
och fortsätta  mot Lapporten och Nordkap.
 
Vi hörs i morgon hoppas jag,
om jag hittar något internet annars hörs vi senare.
 
 
 Slut i nrutan
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0