Semesterns sista dag

 
20120812
Klara
Grattis
 
Ari Kangasti
För att han står ut med mig,
för att han hjälper mig med min körning,
att han kan skratta åt mina dundertabbar när jag kör.
Han är en bra kille.
Tack för att du är min
Älaskar dig
 
Till mitt hjärta
 
 
Dagen börja med att min man kommer och väcker mig 7.45
VA!!!
Är kl: redan 7.45 och jag sover. Nu har min kropp fått fnatt.
Han hade gjort i ordning frukost, vi åt tillsammans.
Jag väckte Robin, han ska med Rickard till gymmet.
Jag och min gubbe ska åka till stan, jag ska övningsköra i stan, i Stockholm.
 
Vi åkte 8.30, jag kör så klart.
Det är skönt att det var söndag och lite tidigt ändå. Inte als många bilar
och det gick bra ända in till T-centralen.
 
Vi körde runt på söder, medborgartorget, östermalm, t-centralen
och massa andra ställen som djurgården.
Det var jobbigt på vissa ställen när man inte hitta var vägarna går.
 
 
När jag kom hem var det tvättstugan som gällde.
Jag har mycket tvätt denna dag.
Fick hjälp av Saga för att Robin var med Rickard.
Det vart nästan torrt allt.
 
 
God mat av gubben, han är en klippa när det gäller maten.
Och nu är det en stor städning på duschrummet
som gäller.
Har fått några bra idéer som jag vill göra där inne.
Man måste förnya sig tycker jag.Semesterns sista dag
 
 
Slut i rutan
 
 
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0