Skol start för många.

 
 
 
20120820
Bernhard & Bernt
Grattis
 
 
 
 
 
 
Då var det en ny vecka 34, nya utmaningar
för alla barn och ungdomar = skolstart.
Vist det finns vuxna som pluggar också, jag t.ex. :)
Det är en så kallad höst start, men hösten har inte riktigt fått
fotfäste här hos oss. Det är bra vi vill nog ha lite fina grill kvällar att mysa med.
 
 
Dagen börja 06.00 med en dusch och en frukost.
Lite koll på facebook, och sen lite nyhets intag.
Lätt planering för dagen och vad barna skall göra, det var morgonen då.
 
 
 
Saga och Robin börjar kl: 10.00 båda två i dag.
Saga ser taggad ut, Robin är nog bara lätt intresserad.
Hoppas det går bra för dom i dag.
Jag har ett kvälls pass framför mig. Det är skönt att arbeta kvällar.
Jag gör det gärna.
 
 
Få se hur man kan planer kvällens upplägg.
Jag är lite taggad för att jobba tycker alltid det är kul att
komma tillbaka efter en ledighet.
Denna har dok varit lite längre eftersom jag har fått
kortison injektioner i axlarna.
Det känns lite skumt men det ska nog fungera.
 
 
Så man börjar 13.00 och det var fullrulle.
Massage kl: 12.45 mär det lyxigt skönt eller?
Jag njuter av varje sekund.
 
 
Sen var der rapport.
Lite små snack om kvälls arbetet.
Och kvällen var klar 20.55.
Byter om och ut till bilen.
Kör hem.
 
 
Har massa papper som skall skrivas på.
Barnen är griniga och är mycket oförskämda mot varann, varför?
Vilken attityd dom har mot varann, låter inge trevligt.
Nä det får dom allt ändra på.
Nu skall jag lägga huvudet på en kudde och sova.
 
God natt.
 
 
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0