Tragiskt

7 agusti 2012
Ingen koll på vilken som har namnsdag,
det kommer när jag kommer hem.
 
Dagens ros
går till vår semester.
Den har varit helt underbar,
trotts unfgarnas gnäll i mellan åt.
nu är det Robin som är ledsen för han inte an bada.
 
Är en smula besviken på ledningen hä på havsbadet,
hon (det är en kvinna som är chef) har inte hört av sig fast jag
har bet henne att höra av sig för att reda ut hur vi går vidare med Robins tår.
Det är viktigt att Robin känner stöd från mig och Ari, hela hans roliga
äventyr på havsbadet är bortblåst på tv sekunder när tåna blir kapade.
Den enda orsaken till att vi tar en stuga här var för att barnen skulle
få bada och leka runt i äventyrsbadet.
 
I dag var det en mässa här i Piteå.
Vi hitta saker både jag och Ari.
Barnen hitta också saker.
Vi har ätit renköt och haft så bra det bara går när man
trängs med milijoner andra.
Vi var på MAX och tog middagen där.
 Sen var det bara att åka till stugan och leta
efter bossen igen.
Hon hade lämnat stället så klart.
 
Skit kärring!
 
Nu ska jag sova,
vi hörs i morgon hoppas jag.
Slut i rutan.
 
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0