Veckan ett har startat

 
Tisdag
31 juli
 
Dagens ros går till Stenö camping
Hal mysigt ställe.
 
Jag var uppe vid fyra tiden, kunde inte soca.
Har försökt att få igång min dator, det kommer att vara problen med det.
Har inte tillgång til Internet över allt.
Så gaj skriver från mobilen och då kommer inga bilder in.
jag lägger upp bilder när jag kan.
 
Jag börja fläta Sagas hår kl  5.30.
Tog halva håret, sen körde vi mort Jörn.
Resan har tagit hela dagen för vi stannar lit här och där.
 
Men vi kom fram till Jörn vid åtta tiden,
Helen gjorde en riktigt god middag,
jordgubbs paj till efterrätt.
Mycket gott.
 
Så nu när kl är över midnatt ska jag försöka krama kudden.
God natt nu mina trogna läsare.
Sov gott så hörs vi igen.
 
 
 Slut i nrutan
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0