Veckan rullar på

 
201208221
Jon & Jonna
Grattis
 
 
 
Kollegorna på
Rosendalsgården
 
 
En tidig morgon för att ta mig till jobbet med gubben.
Jag får övningsköra och det vill jag så klart.
Så man är upp kl:05.00 för en snabb dusch, och på med byxor.
Det är ju inte så varmt som jag vill.
Intar min frukost och gör mig klar.
 
Vägen till jobbet går som på räls det är skönt.
Inga stora hinder, bara raka vägen. Bra.
Ett långt pass är att vänta ända fram till 17.00.
 
Ett gruppmöte, mitt första nere på ettan.
Vi ska väl börja med reflektioner efter arbetsdagen och det är ju bra.
Rensa luften innan man går hem är alltid nyttigt.
Så min gubbe väntade på mig och vi rulla hem efter dagens slut.
 
Hemma var det full rulle med maten och Camilla kom på middag.
Det var ju kul, hon var ensam och väntade på
att Thomas skulle komma hem.
Hon skulle få massage men hon somnade.
Och det var nog skönt för henne.
 
 
Jag hoppa i säng vig 22.30 nu vill även jag krama kudden.
God natt.
 
 
 
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0