Vilo dag :)

 
 
20120819
Magnus & Måns
Grattis
 
 
Till Nea
som stod och baka hela
dagen/kvällen och natten
före dopet.
Vilka goda bullar.
 
 
Jag vakna av att regnet öser ner och smattrar
mot fönstret. Jag tittar på kl och upptäcker
att den bara är 05.30.
På en söndagsmorgon och jag
är ledig, hur kul är detta?
 
Phia på facebook
 
Har tagit en kaffe och tittat på facan
vilket jag fördriver tiden på morgonen med.
Kan ju inte börja slamra med disk eller städa
när hela huset sover,
eller???
 
 
Tiden segar sig fram och jag ska göra en frukost till
6 st. får frukostgester i dag.
Det händer i bland och det är ju skoj.
 
 
Frukosten gick bra, Camilla och Thomas skulle på en
60-års middag, Elisabeth och Fredrik skulle dra sig mot Karlskrona
efter dom har varit hos Jimmie och Nea.
 
 
Vi har lilla Wilma hos oss, hon blir allt oroligare med åldern.
Jag känner att hon blir riktigt ledsen när mamma och pappa
lämnar henne här. Hon trivs det gör hon men hon blir så deppig.
även om det rör sig om en timme så blir
 damen ledsen.
 
 
Har tvättstuga i dag, har lite kläder till barnbarn att tvätta.
mellan 14 - 18 har jag tid.
Vnar klar vid 17.00
Saga fick en ny säng i dag
Hoppas den känns bra.
 
 
Ari fixa maten, en smula salt vart det.
Camilla och Thomas kom precis då för att hämta Wilma.
Snacka om glad vovve.
Då är det kvällen kvar.
Ska till Salem och hämta tonåringar.
Dom har hjälpt Nea och Jimmie med barnen i dag.
Kar pussat på Joline i dag och snackat6 med Nea.
Nu är det ljuvliga kudden som ropar efter mig.
 
 
 
 
 Slut i rutan
 
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0