Adjö november

 
20121130
Anders & Andreas
Grattis 
 
 
Mary Westerberg
Du skulle ha blivit 90 år i dag,
Du fick inte uppleva din dag.
Du är saknad
Men jag vet att du har det bra
där du är och är
 
Anders är det i dag och det heter
min älskade son grattis på namnsdagen.
Grattis pappa på namnsdagen
 
 
Det är novembers sista dag och min mammas föselse dag,
och hon är inte här fysiskt för att fira den.
Hon lämnade mig för 7 månader sen,
och det är as jobbigt.
Det kommer att vara tungt för mig men hoppas dagen
går bra.
  
Det var att stiga upp fem, men vad är det jag känner?
Huvudet dunkar lite mycket, inte bra.
Efter morgontoalett känner jag mig febrig, Oj 38 grader, liggande.
Vad nu? Talar om för gubben att jag nog måste vara hemma.
Förkylningen han hade i måndags har stannat kvar och hoppat till mig.
FASEN också!!!!!
 
Jag vill vara på morgonfikat 8.45 i dag
min vän Tina ska komma. FASEN !!
Det var bara att gå till sängen igen, marsch pannkaka.
Dagen passerade med ett säng läge.
Så trött på att ligga i sängen.
Man det är de ända som är bra.
Hoppas mina arbetskollegor har haft en trevlig kväll
på Greken i Huddinge.
Jag får väl träffa dom en annan dag.
Nu är det bara sängen som väntar
Tack för i dag
  
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0