En snorig helg

 
LÖRDAG
 
20121215
 Gottfrid
Grattis
 
 
Lollo
Hjälpen i nöden
 
 
Morgonen startar 5.00 med en snabb dusch, blev knappt blöt.
Jag fryser och har ingen lust at stå där hela morgonen.
På med kläder och få tillbaka värmen.
Frukost;
Gröt, smörgås och mediciner.
 
En koll på FB. Världens händelse centrum.
Känner mig så tung i huvudet. Ska till jobbet,
få se hur länge jag orkar i dag.
Har en backupp om vi behöver.
 
Börjar 8.00 så inge stress i dag inte.
Väldans jobbigt är det.
Har ett jämt tryck i bihåla och huvud.
Det är bra så inte ett tryck är värre då blir det obalans.
:)
 
Väl på jobbet har jag hjälp av Lollo med brus bamyl.
Det var grejer det.
hihihi
Dagen rullar runt tror jag och det gick
väl bra hoppas jag.
Är som ett vakuum.
Gick hem 14 30 så jag fixa att någon stanna kvar till 17.
Pratat med gruppledaren också.
Hem och kurera mig.
 
Och det vart sängen på stuts.
Fan jag vill inte vara förkyld,
vad är det som är så svårt att haja med det då???
Gå bort nu.
 
Som sagt en kväll i sängen helt död.
Ha en trevlig kväll
gott folk.
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0