En vinter vecka på G

 
201212023
Lydia
Grattis 
 Vänner
 
 
 
 
 
God morgon dagen :)
Då är det en ny vecka med nya utmaningar,
för min del börjar veckan med en förkylning + hosta av denna värd.
Var smak varje gång, INTE kul.
Kalt var det i morse när gubben åkte till jobbet.
Han jobbar nog bara denna vecka, sen har han sin efterlängtade semester.
Han sa just i dag att det var ju bara två veckor som han hade på sensommaren.
Så ja han är väl värd sin semester. Sonen också, dom får njuta av ledigheten
som kommer.
Lugnt och skönt är det än, barnen har inte vaknat en och då är det
min tid så det är så skönt.
Ingen som frågar en massa eller att jag måste ta reda på allt som händer i dag.
Bara lungt och skönt och en kopp kaffe.
 
Förutom att jag nyser sönder näsan så hostar jag sönder halsen.
Det är inge bra jag känner mig så trött.
Men varför klaga det kunde ha varit värre.
I april hade jag en förkylning som gjorde min näsa så svullen
och den såg ju galet grotesk ut.
 
Dagen har glidit ur mitt grepp och det har varit
en makaronilåda till middag som var helt OK.
Lite slö titt på TV, Så det var denna dag.
Ha en underbar kväll mina vänner.
Kram på er.
 
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0