Förkyld

 
20121204
Barbara & Barbro
Grattis 
Kottis
Som blir 32 veckor i morgon
Så nu är det inte långt kvar.
 
 
9 minus grader och det är fortfarande snö
och vackert utanför mitt fönster.
Jag kan inte sova har en molande
verk i min arma rygg som inte vill ligga
i sängen i dag.
Så det var bara att kliva upp och göra lite gymnastik för ryggen.
Sen inta min frukost och som alltid kolla och skriva på FB.
 
Så vad är det då som står på agendan i dag
förutom vila, vila och sen lite vila?
Mitt kylskåp börjar se tomt ut, måste till affären
för inköp av mjölk smör och bröd.
 
Så det är vad jag får göra kul.
Skall väl gå då det är minst med folk så dom slipper
höra min hosta och se ett gräsligt spöke.
Alltid bra att ta in frisk luft när febern är på G bort
Hurra
Bara 37,3 det är inte så farligt för mig som
ligger 36.2 i vanligt fall.
Skönt nu är det åt rätt håll.
 
 Känner mig ganska hyfsad, en smula trött bara.
Men det skall väl gå bra att fixa.
Hoppas det fortsätter så här då kan jag jobba på torsdag :)
 
När jag gjorde maten i dag kom jag på att
jag gör samma mat som här om dagen, är man senil eller??
Hur kunde jag glömma att vi hade spagetti för bara några dagar sen?
Stackars familj det blir repris på mat sedeln. :)
Får allt göra korv i morgon eller stek.
 
Nu vill jag slinka ner i ett varmt bad och
tända lite ljus och mysa en stund.
Punkten för i dag.
mmmmmmm
härligt
 
Lite mys och sen lite TV.
God natt sen
:)
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0